Przejdź do głównej treści
Najlepsze wina na każdą okazję

Reklamacja Wina w Salonach Fine Wine

Informacje

Może się zdarzyć, że wino kupione w naszym Salonie będzie miało wadę: chorobę korkową, octowe nuty, pleśń, brak klarowności… Ot, zwykły pech! W takich sytuacjach pamiętaj, że

wino możesz zareklamować – musisz jednak przedstawić dowóz zakupu.

Podstawą każdej reklamacji jest paragon lub faktura oraz oczywiście odpowiednio zabezpieczone wino. Co ważne, butelka nie powinna być opróżniona: tylko w ten sposób nasi specjaliści będą mogli zweryfikować wadę. Jeśli reklamacja zostanie przyznana, możemy:

  • wystawić korektę do paragonu lub faktury i dokonać zwrotu pieniędzy (gotówką lub na kartę),
  • wymienić wino na takie samo lub w tej samej cenie.

 

Kupione wino nie podlega jednak zwrotom innym niż reklamacyjne – nie jesteśmy bowiem w stanie zweryfikować warunków, w jakich wino było przechowywane. Nie ma więc możliwości zwrotu niewykorzystanych butelek.


Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności.
Oświadczam, że jestem pełnoletni(a) i wyrażam zgodę na przedstawienie oferty alkoholowej.
Informacja o plikach cookies

Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności.

Zamknij
Komunikat
Zamknij

Serwis prezentuje bogatą ofertę napojów alkoholowych oraz akcesoriów sieci Salonów Fine Wine i przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Czy masz ukończone 18 lat?

(w przypadku braku zgody lub pełnoletności prosimy o kliknięcie „NIE”)

Fine Wine nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Internet Explorer lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu