Reklamacja Wina w Salonach Fine Wine
Może się zdarzyć, że wino kupione w naszym Salonie będzie miało wadę: chorobę korkową, octowe nuty, pleśń, brak klarowności… Ot, zwykły pech! W takich sytuacjach pamiętaj, że
wino możesz zareklamować – musisz jednak przedstawić dowóz zakupu.
Podstawą każdej reklamacji jest paragon lub faktura oraz oczywiście odpowiednio zabezpieczone wino. Co ważne, butelka nie powinna być opróżniona: tylko w ten sposób nasi specjaliści będą mogli zweryfikować wadę. Jeśli reklamacja zostanie przyznana, możemy:
- wystawić korektę do paragonu lub faktury i dokonać zwrotu pieniędzy (gotówką lub na kartę),
- wymienić wino na takie samo lub w tej samej cenie.
Kupione wino nie podlega jednak zwrotom innym niż reklamacyjne – nie jesteśmy bowiem w stanie zweryfikować warunków, w jakich wino było przechowywane. Nie ma więc możliwości zwrotu niewykorzystanych butelek.