Przejdź do głównej treści
Najlepsze wina na każdą okazję

Reklamacje i zwroty

Informacje

Podstawą każdej reklamacji jest dowód zakupu (paragon lub faktura). Jeśli klient przyniesie do Salonu reklamowane wino i przedstawi dowód zakupu, możemy:

- wystawić korektę do paragonu/ faktury i dokonać zwrotu pieniędzy (gotówką lub na kartę),

- wymienić wino na takie samo lub w tej samej cenie.

 

Uwaga!

Kupiony towar nie podlega zwrotom innym niż reklamacyjne – nie jesteśmy bowiem w stanie zweryfikować warunków, w jakich wino było przechowywane. Nie ma możliwości zwrotu niewykorzystanych butelek.


Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności.
Oświadczam, że jestem pełnoletni(a) i wyrażam zgodę na przedstawienie oferty alkoholowej.
Informacja o plikach cookies

Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności.

Zamknij
Komunikat
Zamknij

Serwis prezentuje bogatą ofertę napojów alkoholowych oraz akcesoriów sieci Salonów Fine Wine i przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Czy masz ukończone 18 lat?

(w przypadku braku zgody lub pełnoletności prosimy o kliknięcie „NIE”)

Fine Wine nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Internet Explorer lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu